onsdag 26 juli 2017

Det händer inte ofta och sen - när det väl händer...

Bild härifrån
Ni som känner mig lite mer privat kommer mest troligt att höja ett förvånat ögonbryn alternativt undra om jag har fått något hårt slag mot huvudet när jag nu skriver det jag har att berätta.

För nej, det hör inte till vanligheterna att jag förkovrar mig närmare i de senaste modetrenderna eller modevideor på YouTube, haul-videos var ett helt nytt begrepp för mig till för bara några dagar sedan (fick googla för att vara säker på stavningen nu) och solglasögon som kostar mer än 199,50 och levereras i annat än tygpåse anser jag vara av största slöseri. I alla fall när det gäller mig eftersom jag alltid slänger ner mina solglasögon i närmaste väska och sedan fiskar upp dem från botten på  densamma nästa gång jag behöver dem.

Men så plötsligt för några dagar sedan ser jag på en vlogg av Janni Delér. Anledningen att jag ens vet vem Janni är, är den att Andreas följer Jon Olsson som är ihop med Janni och på den vägen är det.  Och där var dom. S.O.L.G.L.A.S.Ö.G.O.N.E.N! Jag blev djupt förälskad.

I vloggen, som ni hittar här, nämner Janni märket på precis allt, till och med skokrämen hon inte använde till tygskorna hon bar, men inte märket på S.O.L.G.L.A.S.Ö.G.O.N.E.N!

Kommentarer har strömmat in på vlogg och blogg. Många har undrat varifrån S.O.L.G.L.A.S.Ö.G.O.N.E.N kommer men inget svar. Så min kära sambo tog det som sin livsuppgift att hitta dessa solglasögon till mig och jajamensan, han lyckades.

Märket är Anine Bing. Och de är S.L.U.T! Går inte att få tag på någonstans.
Behöver jag säga att jag är besviken.
Och behöver jag säga att om ni hittar ett par så fyller jag 40 i november.

1 kommentar:

  1. https://eu.aninebing.com/collections/all-accessories/products/unisex-wayfarer-tortoise

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...